Известие

Collapse
No announcement yet.

Мига индикацията за отворен капак

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мига индикацията за отворен капак

    Значи.... за два дена ми падна акумулатора. След като сложих друг акумулатор, забелязах, че ми мига непрекъснато индикацията за отоворен преден капак (над километража има на рисунка една кола и най-горната "чертичка" мига). Очевидно е, че това е индикация за някакъв проблем, защото ако беше просто заради бутона на капака, нямаше да мига, а щеше да свети постоянно. Отделно, че мерих бутона и всичко си беше ОК с него. Някой има ли идея какво значи това?! Или може би единственото ми спасение е диагностика?
    Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
    Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
    Lancia Kappa 2.4 5.20

  • #2
    това което ти мига ( ако е над колата ) е индикация за активиран имобилайзер. Кога точно ти мига? Когато е запалена колата или не. Когато ти мига можеш ли да я запалиш? Щот аз не мога да запаля колата докато не заключа и отключа с оригиналното дистанционно. Тогава се дезактивира имобилайзера, съответно лампичката гасне и вече мога да паля. Пиши как я отключваш - с оригиналното дистанционно или с някво друго... и въобще работи ли ти имобилайзера (оригиналния имам впредвид)?
    Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
    Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
    ... и двете зелени

    Comment


    • #3
      Ами, колата е с оригиналната аларма, така че предполагам, че е и с оригинален имобилайзер (ако има такъв), който не знам дали работи, но досега не е правила такива неща колата. Отключвам я с дистанционното, с което я купих (прилича на оригинално - в смисъл има си емблема на алфа). Мига постоянно - дори когато колата не е на контакт. Въпреки, че мига, колата си се пали (стига акумулатора да не е паднал )

      П.П. За лампата, която мига..... В средата (между скоростомера и оборотомера и малко над тях) има схема на колата погледната отгоре с отворени 4-и врати, нещо като ЧЕРТА ПРЕД КОЛАТА и нещо като светлини зад колата. Когато всичко е наред след контакт тази схема свети известно време, след което загасва. Ако нещо е отворено, след контакт схемата светва и след определено време остава да свети като свети само индикацията за отворена врата (примерно). Е сега след схемата си загасва, но въпросната ЧЕРТА ПРЕД КОЛАТА продължава да мига ![/b]
      Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
      Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
      Lancia Kappa 2.4 5.20

      Comment


      • #4
        Дайте поне линк към някакво ръководство. В manual-а към колата, пише 2 страници, но на италиански.
        Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
        Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
        Lancia Kappa 2.4 5.20

        Comment


        • #5
          Смея да изкажа мнение. че въпросната чертичка се отнася до оригиналната аларма (ако я има), а за имобилайзера има друга индикация-едно оранжево ключе на таблото, което гасне след като дадеш контакт и компютъра съответно разпознае чипа в ключа. Така, че аз мисля, че проблема ти е в алармата..
          164 2.0 T.SPARK '97
          Honda CBR 929RR Fireblade

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Peicho
            Смея да изкажа мнение. че въпросната чертичка се отнася до оригиналната аларма (ако я има), а за имобилайзера има друга индикация-едно оранжево ключе на таблото, което гасне след като дадеш контакт и компютъра съответно разпознае чипа в ключа. Така, че аз мисля, че проблема ти е в алармата..
            бре нещо си се объркал... ?!?!? е те такава лампа не бях виждал досега За 164-ка ли говориш? Всъщност не съм виждал 164-ки от 97 г. твойта да не е с чип в ключа?
            Иначе лампичката е за алармата И имобилайзера. Самата фабрична аларма дезактивира имобилайзера. Като спре да свети лампичката тогава можеш да палиш, поне при мен е така. А твойта щом можеш да я палиш и лампата да си свети... значи може някой да е шунтирал имобилайзера или ако нямаш такъв, то тогава проблема е в алармата. Всъщност продължава ли да ти се разрежда акумулатора? Щот и на мен преди два дни ми падна Дадох й ток от служебната ... вчера и на служебната й падна акумулатора проверх да не би да съм забравил някой плафон вкючен - не. всичко си беше нормалмно... как така паднаха и двата акумулатора изведнъж и на мен не ми стана ясно. днес и двете си палят без проблем.
            Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
            Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
            ... и двете зелени

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от SIS
              Дайте поне линк към някакво ръководство. В manual-а към колата, пише 2 страници, но на италиански.
              Grigor си е взел книжле на английски. той евентуално може да види какво пише и да ти каже.
              Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
              Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
              ... и двете зелени

              Comment


              • #8
                Хм, вчера в Италсервиз не можаха да се свържат с компютъра (едва намериха куплунга преди това - потресен съм), а във Ванто ми казаха, че нямало смисъл, имали много работа (очевАдно не им се занимаваше). След това се помъчих сам и установих, че въпросната индикация светва точно като пускам и спирам алармата. Доколкото разбрах от manual-a, с коойто идва колата, тази индикация е свързана точно с алармата като май започва да мига, когато има някой датчик, който не е наред. Та сега търся схема с местоположението на датчиците на алармата. Ще ги проверя всичките, заедно с ключовете по вратите, багажника и капака.

                П.П. Григор, ако имаш време и желание напиши с няколко думи за какво точно служи въпросната индикация, че не го разбирам италианския и е направо мъка да се опитвам да си интерпретирам писанията в user manual-a
                Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                Lancia Kappa 2.4 5.20

                Comment


                • #9
                  Пусни го тук оригиналния текст. Търтея много го чува 'талянския да знаеш от мен
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pr_00f
                    Пусни го тук оригиналния текст. Търтея много го чува 'талянския да знаеш от мен
                    ай мерси за рекламата

                    иначе колега дай го тоз мануал да го видим кво пише в него
                    ПС пия ром
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Ами, само да ми остане време, веднага ще го пусна! За рома - това е най-малкия проблем
                      Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                      Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                      Lancia Kappa 2.4 5.20

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pr_00f
                        Пусни го тук оригиналния текст. Търтея много го чува 'талянския да знаеш от мен
                        Io anche
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Andrew
                          Първоначално публикувано от Peicho
                          Смея да изкажа мнение. че въпросната чертичка се отнася до оригиналната аларма (ако я има), а за имобилайзера има друга индикация-едно оранжево ключе на таблото, което гасне след като дадеш контакт и компютъра съответно разпознае чипа в ключа. Така, че аз мисля, че проблема ти е в алармата..
                          бре нещо си се объркал... ?!?!? е те такава лампа не бях виждал досега За 164-ка ли говориш? Всъщност не съм виждал 164-ки от 97 г. твойта да не е с чип в ключа?
                          Иначе лампичката е за алармата И имобилайзера. Самата фабрична аларма дезактивира имобилайзера. Като спре да свети лампичката тогава можеш да палиш, поне при мен е така. А твойта щом можеш да я палиш и лампата да си свети... значи може някой да е шунтирал имобилайзера или ако нямаш такъв, то тогава проблема е в алармата. Всъщност продължава ли да ти се разрежда акумулатора? Щот и на мен преди два дни ми падна Дадох й ток от служебната ... вчера и на служебната й падна акумулатора проверх да не би да съм забравил някой плафон вкючен - не. всичко си беше нормалмно... как така паднаха и двата акумулатора изведнъж и на мен не ми стана ясно. днес и двете си палят без проблем.
                          Е твоята не е ли със чип в ключа? Мислех си, че всички Суперки са с такъв
                          164 2.0 T.SPARK '97
                          Honda CBR 929RR Fireblade

                          Comment

                          Working...
                          X